2012. március 13., kedd

Budapest honvéd fc új mez +

Vagány,Dögös Retro Jeans nyári overáll!! Les!! - Jelenlegi ára: 7 500 Ft
Eladó egy Nagyon Dögös, kétszer használt, ezért Szinte Új Állapotú Vagány Retro Jeans  Nyári overáll!! Ujjai Roll-Upp osak!! Én felhajtva mértem le az ujja hosszát de ez állítható!! L-es méretű de Feljebb Pontosan Lemértem!! A hosszát egész fenntről mértem le!! Dereka öves így összébb húzható!! Nagyon Egyedi Vagány darab!!! Nagy Divat lessz idén nyáron is!! Anyaga nagyon jó szellős. laza!!   Teljesen Hibátlan, Nagyon Szép állapotú!!
Az aukció megnyerése után, kérlek 1héten belül jelentkezz és 2 heted van arra, hogy rendezd az átutalást, átvételt különben negatív értékelés mellett újra meghírdetem az árut.
Árut vissza Nem Cserélek!!!!! Kérlek ennek tudatában licitálj, és vásárolj!!


Jelenlegi ára: 7 500 Ft

Az aukció vége: 2012-03-11 00:08
. Vagány,Dögös Retro Jeans nyári overáll!! Les!! - Jelenlegi ára: 7 500 Ft

Fontos